Telemarketing

SebestyƩn Hajnalka

A telefonos telemarketingben Ćŗjabb Ć©rdekessĆ©get tapasztaltam meg. Sok-sok Ć©vvel ezelőtt, amikor elindult, mĆ©g a legtƶbb ember vĆ©gighallgatta az ajĆ”nlatokat, a csetlő-botlĆ³ Ć¼gyfĆ©lszolgĆ”latos betanult szƶvegĆ©t. BĆ”r Ć©n sosem vĆ”sĆ”roltam tőlĆ¼k, sosem mentem az ajĆ”nlott szűrővizsgĆ”latokra, de hősiesen bevallom, embersĆ©gből, tiszteletből tƶbbszƶr vĆ©gighallgattam, bĆ”r untam. KĆ©sőbb, sajĆ”t időmet mĆ”r előtĆ©rbe helyeztem, Ć­gy kedvesen kƶzƶltem, ne raboljuk egymĆ”s idejĆ©t Ć©s elkƶszƶntem. Nem voltak bunkĆ³k, ők is elkƶszƶntek. Ezen a nyĆ”ron viszont azt tapasztalom, hogy amikor elmondom őszintĆ©n, hogy Ćŗgyse vĆ”sĆ”rolok, Ćŗgyse megyek sehova, ne tartsuk fel egymĆ”st, egyszerűen rĆ”m csapjĆ”k a telefont. Ezek szerint vĆ”ltozott a telemarketing-tankƶnyv.

telemarketing, jĆ³ reggelt, Ć¼gyfĆ©lszolgĆ”lat
ForrĆ”s: shutterstock.com / illusztrĆ”ciĆ³