Telemarketing

Sebestyén Hajnalka

A telefonos telemarketingben újabb érdekességet tapasztaltam meg. Sok-sok évvel ezelőtt, amikor elindult, még a legtöbb ember végighallgatta az ajánlatokat, a csetlő-botló ügyfélszolgálatos betanult szövegét. Bár én sosem vásároltam tőlük, sosem mentem az ajánlott szűrővizsgálatokra, de hősiesen bevallom, emberségből, tiszteletből többször végighallgattam, bár untam. Később, saját időmet már előtérbe helyeztem, így kedvesen közöltem, ne raboljuk egymás idejét és elköszöntem. Nem voltak bunkók, ők is elköszöntek. Ezen a nyáron viszont azt tapasztalom, hogy amikor elmondom őszintén, hogy úgyse vásárolok, úgyse megyek sehova, ne tartsuk fel egymást, egyszerűen rám csapják a telefont. Ezek szerint változott a telemarketing-tankönyv.

telemarketing, jó reggelt, ügyfélszolgálat
Forrás: shutterstock.com / illusztráció