2007.02.13. 06:10
Lízingcégek: óvatosan a reklámautókkal!
Csak akkor vásároljunk olyan cégnél új kocsit, amely az autón elhelyezett reklámokért cserébe a havi törlesztőrészlet részleges vagy teljes átvállalását ígéri, ha szükség esetén a hirdetésszervező cég nélkül is fizetni tudjuk a részleteket – int óvatosságra a Magyar Lízingszövetség.
„Azt szeretnénk tudatosítani az ügyfelekkel, hogy a fizetési kötelezettségük akkor sem szűnik meg, ha a reklámautós cég valamilyen ok miatt nem tudná tovább fizetni a törlesztő részleteket – magyarázta érdeklődésünkre Báti Balázs, a Magyar Lízingszövetség elnöke. Mint azt lapunk korábban megírta, számos kétely merült fel az újonnan megjelent és egyre népszerűbb reklámautós cégek kapcsán, hogy nem a hirdetési bevételeikből, hanem az új ügyfelektől beszedett százezer forintos nagyságrendű „regisztrációs" díjból fedezik a régi ügyfelek törlesztő részleteit. Ezek összege az évi többmilliárd forintot is elérheti becslések szerint, amit reklámpiaci szakértők szerint nem valószínű, hogy hirdetési bevételeikből tudnának finanszírozni.