2022.03.03. 11:29
Rászoruló családok kaptak melegételt Baján
A Duna Wellness Hotel is csatlakozott ahhoz az összefogáshoz, melynek során szállodák és éttermek 1600 adag ételt juttattak a rászoruló családoknak. A bajai szálloda éttermében 120 adag ebédet készítettek február 27-én, vasárnap, amit a Vöröskereszt Bajai Szervezetének munkatársai szállítottak ki a szegényebb sorsú embereknek.
A bajai szálloda éttermében 120 adag ebédet készítettek
A Kedvenc Kereskedőház Zrt. biztosította az alapanyagokat, a Vöröskereszt Bajai Szervezetének munkatársai viszik ki a rászorulóknak, és mi, a Duna Hotel megfőztük a bácskai rizses húst. Akik csatlakoztak a megmozduláshoz, azok mindannyian ezt készítették el – mondta Halmosi Brigitta, a Duna Wellness Hotel tulajdonosa.
A családsegítő központ munkatársaival karöltve választották ki azokat a családokat, amelyek megkaphatták az ebédet – tudtuk meg Török Sándornétól, a Vöröskereszt Bajai Szervezetének vezetőjétől. A HotelHero, illetve a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) CSR-szekciója második országos, immár a határon is átívelő megmozdulásával 1600 adag ételt juttatott rászoruló családoknak. Országszerte 15 és Szlovákiában egy pozsonyi szállodai helyszínen, 16 konyhában közel 50 séf és szakács kezében pördült meg újra a fakanál – a pozsonyi helyszínnel kiegészülve a szállodások jótékonysági főzőakciója így már nemzetközi szintre lépett.
„Az adakozás nem csupán másoknak ad életet, de annak is, aki adja!”– vallják a HotelHeróhoz csatlakozott szállodások. A HotelHero mostani akciójának a keretében a séfek bácskai rizses húst készítettek csemegeuborkával, a pozsonyi helyszínen pedig a szlovák hagyományokhoz közelebb álló babgulyás került a hajléktalanszálló lakóinak asztalára.
A budapesti helyszínen, a korábbi alkalmakhoz hasonlóan, a Heti Betevő csapata szponzorálta az alapanyagokat és a szervezet önkéntesei szállították az általuk támogatott szervezetekhez. A közel két éve megalakult HotelHero CSR-csoport célja a turizmus és vendéglátás területén működő vállalkozások, magánszemélyek jótékonysági összefogása, hogy felhívják a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára és arra, hogy akár egy kicsinek tűnő segítség másnak sokat jelenthet. A HotelHero másik, egyben legfontosabb célkitűzése, hogy szorosan együttműködve a MSZÉSZ szekciójával a szakma képviselőinek segítő szándékát összefogja.