2019.06.29. 13:32
Számos esetben tartoznak kárenyhítéssel a légitársaságok
A szabályok értelmében a légitársaságoknak a járatok törlése, három órán túli késése, valamint a visszautasított beszállás esetén kárenyhítést kell nyújtaniuk – nyilatkozta Bolyó Anikó, a Flicht-refund Kft. ügyvezetője.
Debrecen, 2019. április 9. Beszálló utasok. Három új járat indult a debreceni repülõtérrõl, a ciprusi Larnacába, a máltai Vallettába és a spanyol Palma de Mallorcára. MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.
Forrás: MTVA
Fotó: Oláh Tibor
A szakértő az M1 csatornán szombaton elmondta: kárenyhítés alatt
Ezeket a légitársaságoknak mindhárom esetben biztosítaniuk kell még akkor is, ha vis maiorról van szó, például rossz időjárásról, sztrájkról vagy légtérzárról.
Ha az utas nem fogadja el a kárenyhítést, vagy nem tudja megvárni az adott esetben napok múlva érkező alternatív járatot, akkor az eredeti jegy ára visszajár neki – mondta Bolyó Anikó.
Borítóképünk illusztráció