Megmérettetés

2 órája

Lezárult a XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny Kecskeméten – galériával

Kecskeméten, az ország minden részéről összesen 19 vízműves ügyfélszolgálati trió küzdött meg a napokban a legjobb ügyfélszolgálati csapat címéért. Az idei verseny szervezője a tavalyi győztes, a kecskeméti BÁCSVÍZ Zrt. és a Magyar Víziközmű Szövetség (MaVíz) volt.

Sebestyén Hajnalka

A Kecskeméten, a Four Points by Sheraton szállodában megtartott versenyen Kurdi Viktor, a Bácsvíz Zrt. vezérigazgatója, a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke is köszöntötte a versenyzőket. Az ügyfélszolgálaton dolgozóknak gyakorlati feladatban, ügyfélkezelési szituációban kellett bizonyítaniuk a gyors és szakszerű ügyintézést. Az elméleti tudásukat pedig panaszos levélre történő válaszlevél írásával, valamint szakmai teszt kitöltésével kellett bizonyítaniuk.

 XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny, BÁCSVÍZ Zrt., Kecskemét
A XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny első helyezettje, a Tettye Forrásház Zrt. csapata
Fotó: Beküldött fotó

Az ágazat kiemelt, nagy érdeklődéssel kísért szakmai megmérettetésén a Tettye Forrásház Zrt. csapata lett az első, a második helyet a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. szerezte meg, az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. pedig a harmadik helyen végzett. A jövő évi verseny a győztes csapat központjában, Pécsett kerül megrendezésre.

A program részekén szakmai előadásokat is tartottak az ágazat munkatársai és partnerei. 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában