Kecskemét

2023.04.01. 18:42

Hétfőtől változik az ügyfélfogadási rend a hivatalban

Hétfőtől megváltozik a kecskeméti polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje.

Horváth Péter

Fotó: shutterstock.com / illusztráció

A hivatal Kossuth tér 1. szám alatti székhelyén a Lestár tér felőli ügyfélszolgálati irodában, az Ügyfélkapcsolati Csoport hétfő 8.30 és 12.00 óra között tart nyitva. Itt az általános ügyintézés mellett az ügyfelek általános tájékoztatása zajlik a hivatal tevékenységéről, feladatairól, valamint biztosítják a nyomtatványokhoz való hozzáférést.

Az Igazgatási Osztályon az anyakönyvi ügyek intézésére kedd 8.30 és 12.00 óra között, valamint déleután 13.00 és 16.00 óra között van lehetőség, míg kizárólag a házasságkötéssel kapcsolatos ügyintézést csütörtökön 8.30–12.00-ig, illetve délután 13.00−16.00-ig lehet megtenni.

Az általános igazgatási ügyek intézésére (birtokvédelem, állatvédelem, növényvédelem) csütörtökön 10-től 12 óráig van lehetőség.

Az Adó Osztályon az építményadóval, adóbefizetéssel, talajterhelési díjjal, helyi iparűzési adóval, idegenforgalmi adóval, adóvégrehajtással kapcsolatos ügyek intézését szerdán 8.30−12.00-ig, és 13.00–18.00-ig lehet megtenni. A Jogi Osztályon közterület-használattal kapcsolatos ügyintézés szintén szerdán lehetséges 13:00 és 16:00 óra között. A Várostervezési Osztály hétfőn 13.00–16.00-ig, és pénteken 8.30–12.00-ig tart nyitva.

A Közterületfenntartási és Beruházási Osztály (ide tartozik: a fúrt kutak engedélyezése, egyedi házi szennyvíztisztítók engedélyezése, közútkezelői hozzájárulásokkal kapcsolatos tervezői egyeztetés, fakivágások engedélyezéséhez közútkezelői hozzájárulás, közúti és fakidőlés okozta károk bejelentése, lakossági kezdeményezésre indult út- és közműépítések során kivetett lakossági hozzájárulások esetében részletfizetés engedélyezése) szerdán 8.30 és 12.00 óra között várja az ügyfeleket.

 A Közszolgáltatásszervezési és Környezetvédelmi és Pénzügyi Osztály előzetes időpont egyeztetés alapján tart ügyfélfogadást (Telefon: 06-76-513-513).

A polgármesteri hivatal Rákóczi út 3. szám alatti telephelyén a Szociálpolitikai Osztály (gyámhatósági, valamint települési támogatási és egyéb szociális ügyek intézése) hétfőn 8.30−12:00-ig és 13.00−16.00-ig, kedden 8.30-tól 12 óráig, szerdán 8.30–12.00-ig és 13.00–16.00-ig, csütörtökön 13 órától 17 óráig, míg pénteken 8.30–13.30-ig várja az ügyfeleket.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a baon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában