2019.06.07. 16:38
Két városmarketing gyémánt díj került Kecskemétre
Országos városmarketing díjjal jutalmazták a Katona József Múzeum és Katona József Színház idei Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott nevezését.
A pályázatokat a stratégiában és kampányokban közreműködő Török Katalin marketing tanácsadó, kommunikációs munkatárs nevezte, a városmárka, városimázs építő indirekt marketing kategóriában. A két kulturális intézmény kapta meg a városban először az elismerést.
Az egyik pályázat a múzeum imázs-és városmárka erősítő tevékenységéről szólt Kecskemét várossá válásának ünnepi, 650. évében (középpontban a Seuso-kincs és a Kecskemét 650 kiállítással), míg a másik a színház imázs-és márkaépítő tevékenységéről, ugyancsak a hírös város jubileumi évében.
A Seuso-kincs, a késő római császárkor egyik legjelentősebb ezüstkincse az országos körút negyedik állomásaként volt látható Kecskeméten, a múzeum Cifrapalota kiállítóhelyén. A regionális marketingkommunikációs kampány rekord látogatószámot eredményezett; korábban egyetlen tárlatot sem láttak ennyien (24 058 fő), közel három hét alatt. A Kecskemét 650 címet viselő, hiánypótló várostörténeti kiállítás a város elmúlt hat és fél évszázados történetét tárja a látogatók elé a modern technika és virtuális valóság segítségével.
Kecskemét várossá válásának 650. ünnepi programsorozatához a Katona József Színház is csatlakozott, valamint ebben az évben vette kezdetét egy arculatváltással egybekötött kommunikációs építkezés, amely mind a város, és a színház számára is imázserősítő hatással bírt.