2021.05.12. 00:00
Országos HR tapasztalat régióra szabva
A HR feladata a köztudatban leginkább az állásinterjúk lefolytatása, pedig tevékenysége rendkívül széles skálán mozog. Hozzá tartozik a bérszámfejtés, teljesítményértékelés, szervezetfejlesztés és természetesen a toborzás és a jelöltek kiválasztása mellett a munkaerő-gazdálkodás. Összefoglalva: motivált munkavállalók biztosítása, munkaerő megtartás a vállalat sikeressége érdekében.
A HR a gazdasági döntéshozatalban is részt vesz, ami azt eredményezi, hogy a hagyományos feladatokra kevesebb idő jut. Míg értelemszerűen a stratégiai kérdések megvitatása házon belül kell hogy maradjon, addig a munkaerő-toborzás az abban szakértő HR szolgáltató cég számára átadható.
Ezt az átcsoportosítást az időhiányon kívül az is indokolja, hogy az állás keresési szokások megváltoztak. A toborzáshoz állandó monitoring mellett kell kiválasztani a megfelelő kommunikációs, hirdetési csatornákat. A saját, folyamatosan frissülő munkaerő adatbázisunk megléte további előny a partnerek számára. Ez segítség ahhoz, hogy bizonyos pozíciókban gyorsan tudjunk állítani a nyitott pozícióra megfelelő jelölteket – hallhatjuk a Pannon-Work Zrt. részéről Szabó Anna kecskeméti kirendeltség-vezető helyettestől. A 30 éves múlttal, országosan 16 irodával rendelkező munkaerő gazdálkodással foglalkozó cégcsoport 2020-ban nyitott irodát a városban, hogy a régió igényeit, a helyi speciális munkaerő gazdálkodással kapcsolatos igényeket eredményesen, magas szakmai szinten tudja teljesíteni.
A gazdaság kiszámíthatatlansága és az ezzel együtt járó rendelésállomány ingadozások miatt a rugalmas munkaerő-megoldások tudnak igazán gazdaságos megoldást nyújtani a cégek számára. Ez biztosítható egy komplex munkaerőszolgáltatási rendszer keretein belül. A széles tevékenységi körrel rendelkező HR szolgáltató Pannon-Work munkaerő megoldásainál a partnerek a közvetítés, a fizikai, a szellemi kölcsönzés, az egyszerűsített foglalkoztatás, valamint a diák és a nyugdíjas foglalkoztatás bármelyikével tudnak gazdálkodni.
Egyre nagyobb az igény országos szinten is az outsourcing szolgáltatásaikra. Gyakori, hogy a kölcsönzési projektet követően partnereik a HR Matrix szolgáltatásukat is választják, melyben bérszámfejtés, HR adminisztráció, munkajogi tanácsadás szerepel.
Azzal, hogy a Pannon-Work helyi irodával rendelkezik Kecskeméten, még elkötelezettebben tud reagálni a cégek CSR törekvéseire. Az érzékenységnél maradva az utóbb időben megnőtt a rehabilitációs foglalkoztatás iránti igény a cégek részéről. A megváltozott munkaképességűek számára ez nagy segítség, a cégek számára pedig – az általunk nyújtott rehabilitációs audit, tanácsadás vagy toborzás segítségével – nagy összegű megtakarítást eredményezhet – zárja gondolatait az iroda vezetője.
Ha megoldást keres HR kérdésben, állunk rendelkezésre!